2009. március 1., vasárnap

SK festett cserepeim...





13 megjegyzés:

  1. Hello Marti!
    It's sooo cute:)), very pretty!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de jó! (ezt hangosan felkiáltva mondtam) :)))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó pofa ötlet. Irigyellek a kézügyességedért!
    Nézz be hozzánk.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Szuper ügyes vagy! Ez a mesekönyv nekünk is meg van! :o)

    VálaszTörlés
  5. Köszi-köszi!! :)Még van egy-két cserepem, ha kisüt a napocska lefényképezem azokat is és mutatom! Van ám Bent Creek : Love cserepem is... :)))))

    VálaszTörlés
  6. Hogy Te milyen ügyes vagy!
    MESEszép!!
    Imádtam ezeket a rajzokat!

    VálaszTörlés
  7. Aztaaaa, de ügyes vagy! Nagyon szuperek! Szabadkézzel festetted rá, vagy sablonnal? Kíváncsian várom a Bent Creek cserepet is:o)

    VálaszTörlés
  8. Robin! Thank you!!!

    Köszönöm!!!

    Szecsi! Ceruzával előrajzoltam, általános hobby festékkel festettem és végezetül lefújtam lakkal!
    Nagyon jó cserépre festeni, egyszerűen nem lehet elrontani!

    VálaszTörlés
  9. Hi Marti: sooo sweet creations!! Have anice week,
    Claudia

    VálaszTörlés
  10. cukik nagyon! hol lesz a helyük? mi lesz bennük?

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails