2008. szeptember 18., csütörtök

Little House Needleworks : My needle's work



Elkészültem az LHN- nel is! Sikeresen "antikoltam", ami azt jelenti, hogy ... hát kimostam!
Hideg, ecetes vízbe mártottam, de csak egy pillanatra és ez lett az eredménye!
Crescent Colours fonallal hímeztem és most már tudom, hogy TILOS még csak vízbe mártani is!!!!
Addig úgy sem hittem volna el, még nem látom... magam kárán tanulok, biztos, ami biztos!
Ugyanezzel a módszerrel mostam ki a BOAF Apple Sampler-t is, de úgy látszik a TGA fonal bírja a kiképzést! :)
Az almás után bátorodtam fel és mártottam ezt is bele, pedig pont ezt féltettem jobban!!!!
Azért örülök neki és így is tetszik!







8 megjegyzés:

  1. It's so beautiful and delicate, I love it!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szuper lett így is! Gratula!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!!! Thanks!!!

    VálaszTörlés
  4. Azért valahol szörnyű, hogy a méregdrága fonal ereszti a színét...
    A végeredmény viszont csodás lett!

    VálaszTörlés
  5. Csoda hogy nem fogta össze az anyagot.
    Nekem is tetszik ilyen "kopottan"

    VálaszTörlés
  6. Hmmm elhiszem, hogy rosszul esett akkor, mikor megláttad, de így csak még patinásabb. ;) Nekem legalábbis tetszik!
    (és hálás vagyok az infoért, most már tudom, mire vigyázzak)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails