2009. augusztus 21., péntek

Ajándékok...


Ajándékok CsacskaMacskától... :))))),
aki meglepett egy Couleur d'Etoile (Fée Main) minivel - teljesen oda vagyok érte, gyönyörűség!!!!!
A szín, a minta, a keret.... hát annyira, de annyira telitalálat, annyira pont nekem való, hogy nagyon!!!!! :))))))
Kaptam még csodaszép kézzel festett fonalakat, fityegőket és egy 40 ct-os vásznat! :)

Nagyon szépen köszönöm!!!!







Elkészültem a CCN Zümikével, annyira tetszik - szép kis minta ez!
Nem is tudom... keretezett kép vagy lógóka legyen (óvodába készül)?!







Country Cottage Needleworks : Bumlebee
Threads : Crescent Colours, Atalie, DMC


18 megjegyzés:

  1. Csodás dolgokat kaptál.
    A keret is fantasztikus. Használd egészséggel!

    A méhecskéd pedig tündéri!
    S az lesz a legjobb, amit te fogsz kitalálni, hogy mi legyen belőle.

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon klassz az a minike!

    és a méhecske... sejtettem én, hogy Lackónak készül!:) talán ez lesz a csoportjuk neve? ja és tényleg nagyon kedves! vidám, mégis finom a színösszeállítás.

    VálaszTörlés
  3. Annyira gyönyörű ez a minike, csak nem Atalie Shiraz silkjével van hímzeve? Egyszerűen gyönyörű!!
    A méhecskéd is - oviba szerintem jobban jársz, ha kép lesz :)

    VálaszTörlés
  4. How cute!!!!! Both pieces are lovely~~~

    VálaszTörlés
  5. Zümi! :-)
    Nagyon tetszik!
    A kép is valami meseszép!

    VálaszTörlés
  6. Jajj, de jópofa lett a méhecskéd! Tetszik az anyag, amire készült és az a kék csodaszép körüle!
    A meglepid is szuper: a hímzés is és az a keret!

    VálaszTörlés
  7. Meghívhatlak a blogomra egy limonádéra?:o)
    És még egy kérdés: Atalie fonalakat hol tudsz beszerezni?

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép a méhecskéd!A színei mesések!!
    én a katicát és pillangót öltögetem éppen...a lányok jelei lesznek az oviban:)
    Az ajándékod nagyon aranyos!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a válaszod az Atalie fonalakkal kapcsolatban! A gondom csak az, hogy még sosem rendeltem külföldről, mert nem tudom hogyan kell(pirulós smiley).

    VálaszTörlés
  10. Szia én is limonádézni hívlak.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon kedves ajándékot kaptál, és a méhecske nagyon nagyon aranyos lett :)

    Meghívhatlak én is egy frissítőre?

    VálaszTörlés
  12. Csodásak az ajándékok, de nekem Zümi is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  13. A zümi nagyon helyes lett, szuper színekkel. Kíváncsi vagyok, hogy milyen befejezést kap.
    Az ajándékod pedig szuper!!

    VálaszTörlés
  14. gyönyörű lett a méhecske!!!
    én egy nagyon szép antikolt barna fa keretbe tenném :-), de ez csak az én véleményem :-)

    VálaszTörlés
  15. Your Bee is too cute! Very neat stitching too.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails