2008. augusztus 12., kedd

Pay It Forward, avagy PIF




Én LoriXszemes blogján jelentkeztem, és a következő lépés a részemről, hogy várom a jelentkezőket. Tessék, csak tessék!!!

Az első három ember, aki jelentkezik itt, megjegyzésben a blogomon és ő is kiteszi ezt a felhívást a saját blogján: küldök neki saját készítésű ajándékot. Nem tudom, milyen ajándékot fog kapni, és ne várja, hogy holnap, vagy a jövő héten megérkezik, de az elkövetkezendő évben biztosan érkezik egy kis csomag tőlem. Az egyedüli dolog, amit kérek érte: te is tedd meg az ígéretet a blogodon (vagy a való életben, ha nincs blogod), add tovább a jótettet.

I have decided to participate in PIF when I have seen the announce on LoriXszemes blog.

I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week... LOL... but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog (or - in your life - if you happen to be blog-less).


6 megjegyzés:

  1. If it's possible yet, I would like to join to your PIF :)
    I like your beautiful works ;)

    VálaszTörlés
  2. Hi Dovilé, I'm glad you join to my PIF, you'r the first for me! :)
    I like your works too, they're very beautifull!
    Send me your adress, please!

    Márti

    VálaszTörlés
  3. tudod mire döbbentem rá, Márti? Hogyhogy nem jelentkeztem hozzád PIF-re??? :)) tök dobogott a szívem, míg visszakerestem, jajj nehogy meglegyen már a 3 jelentkező! :) de látom szerencsére nem késtem le! :)
    (lassan én is kirakom! :)

    VálaszTörlés
  4. Na végre!!! Már napok óta figyelem, hogy jelentkezel-e hozzám!!!! :)))
    Nagyon örülök Neked!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én is jelentkeznék hozzád ha még lehet.

    VálaszTörlés
  6. Szia Judit!!

    Te vagy a harmadik! :))))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails